4.třída

06.09.2014 07:16

—————

Zpět


TEST UNIT 1

Co mám umět : 

1. Slovní zásoba : školní potřeby, oblečení, hračky + jejich množná čísla
2. Vazba - tam je, tam jsou 
3. Spelovat abecedu
 
 

TEST UNIT 2

Co mám umět : 

1. Slovíčka z dané lekce
 
2. Napsat členy rodiny
 
 
 
3. Napsat čísla do 100
 
4. Znát slovíčka jeho: HIS   a její: HER
 
 
 

TEST UNIT 3

Co  mám umět : 

HODINY : 

kartičky na otáčení : wordwall.net/cs/resource/28523607
 

MÁME  x NEMÁME

Rozstřihaná věta : wordwall.net/play/28524/183/347
Rozstřihaná slova : wordwall.net/play/28524/720/478
 

BREAKFAST - SNÍDANĚ (co mají ke snídani ?)

Skládání odpovědí :wordwall.net/play/28525/461/420
 

SLOVNÍ ZÁSOBA

 
 

Co mám umět : 

1. Sloveso mít (+ - )
Přelož : On má nějaká jablka.
            On nemá žádné mléko.
 
2. Slovní zásoba - potraviny a nápoje
sendvič -                                                                mléko - 
hroznové víno  -                                                      čaj -                                                  
brambůrky -                                                            limonáda -
těstoviny -                                                              džus -   
sušenky-
cereálie -
vajíčko - 
sýr - 
ovoce -
 
3. Hodiny 
Přelož:
Kolik je hodin ?
Je půl třetí.
Je šest hodin.
 
 
4. Odpovědět na otázku 
Does she have toast ? Yes-------------------------
Does he have milk ? No ---------------------------
Do they have apples ? Yes, -------------------------
 

TEST UNIT 4

Co mám umět :

Názvy zvířat : 

Přiřazování : wordwall.net/play/9359/348/7097
Pexeso :wordwall.net/play/9359/348/9556
Popletené obrázky : wordwall.net/play/30729/027/798
 

Předložky:

Spoj : wordwall.net/play/27068/377/654
Kde se nachází zvířatawww.liveworksheets.com/rh58711dx
 

Přídavná jména

 
Porovnávání osob, zvířat, věcí : wordwall.net/play/30728/733/628
 

Souhrnný testwww.liveworksheets.com/w/en/english-second-language-esl/774382

 

TEST UNIT 5

Co mám umět :

Slovíčka - doprava
 
 
Jak se dopravuješ do školy ?
 
Budovy
 
Výběr správných slov
 
Skládání vět
 
Souhrnné opakování
-------------
 

TEST UNIT  6

Co mám umět : 

DNY V TÝDNU 

Slovíčka (kartičky) 

wordwall.net/play/32244/751/983

Spojovačka

Křížovka

Mít rád  x  nemít rád - aktivity

Spojovačka - slovní zásoba

Skládání vět

Pracovní list

 
 

POSLECHOVÉ TESTY

Test 6

 
-----------------------------------------------------------------------------------------------
 

TEST UNIT 7

Co mám umět : 

1. Hodiny - čtvrt, půl, třičtvrtě, celá

Na začátek - lehce
 
snadný testík
 
 
 
težší testík
 

2. Povolání

Slovíčka
 
Křížovka
 
Poznáš je ?
 
Kde pracují ?
 
 

TEST UNIT 8

Co mám umět : 

Typy počasí

Přítomný čas průběhový

 
 
 
 
 
 
 
-----------------------------------------------------------------------
Poslech unit 7 :