Žáci se hodnotí známkou podle počtu dosažených bodů
(100 – 90% = 1, 89 – 75% = 2, 74 – 50% = 3, 49 – 25% = 4, 24 – 0% = 5).
v případě bezchybné práce se může hodnotit přidaným „+“
v případě těsné ztráty bodů je možné hodnotit lepší známkou s přidaným „-“ (obě znaménka ovlivní pozitivně průměr známek )
Písemné práce
žák je hodnocen z písemných průběžných malých testů zaměřených na konkrétní látku z oblasti gramatiky, slovní zásoby nebo poslechu
vždy po probrané lekci je souhrnný test (většinou obsahuje tyto části: slovní zásoba, čtení s porozuměním, gramatika, poslech, psaní na zadané téma). Žák je vždy na tento test upozorněn předem
během školního roku jsou zadávány projektové práce s konkrétními kritérii, jejich splnění je hodnoceno známkou
Práce v hodinách
součástí hodnocení je úroveň zapojení během hodin, zájem, snaha ( AvH - aktivita v hodině)
nedílnou součástí hodnocení je i ústní projev (hodnoceno známkou nebo oceněním aktivity)
žák má povinnost vést si slovníček a psát zápisy určené učitelem do školního sešitu (do školního sešitu, pracovního sešitu a slovníčku není dovoleno kreslit ani psát něco, co nebylo zadáno učitelem)
Domácí příprava
žák si nosí pomůcky – slovníček, školní sešit, pracovní sešit (učebnice zůstává ve škole!)
žák si plní domácí úkoly, které jsou zadávány, ale ne nezbytně písemně
(po každé prezentaci nové slovní zásoby je vždy úkolem si ji zapsat do slovníčku a naučit)
k domácí přípravě je možné použít webové stránky pro AJ („Stránka s ovcí“ https://evasvob.webnode.cz/ ) a webové stránky Quizlet (https://quizlet.com)