3.třída

06.09.2014 07:17

—————

Zpět


TEST U1

 Co mám umět?

Jména kamarádů z učebnice
Pozdravy
Čísla do 10

procvičení : 

 
 

TEST U2

 Co mám umět?

Barvy
Školní potřeby 

procvičení : 

 
 
 

TEST U3

Co mám umět?

Barvy
Hračky
Odpovědi : Yes, it is. // No, it isn't.
Pokyny pro roboty

procvičení : 

 
Trénuj odpovědi : Yes, it is.   x   No, it isn't.
 
Doplň do vět správná slova
 
Souhrnné opakování : 

TEST U4

TEST U5

Co mám umět : 

názvy hraček
 
čísla  do 20
 
sloveso HAVE GOT
 
Souhrnné opakování : 

TEST U6

Co mám umět?

Slovíčka
Předložky ON, IN, UNDER
Pracovní listy :
 

TEST U7

Co mám umět?

Slovíčka

a) lidé : wordwall.net/play/30726/878/654

b) přídavná jména : wordwall.net/play/30726/814/545

 

Skládání vět 
 
Najdi osoby podle popisu
 
Poskládej obrázky k popisu
 
Zájmena - HE, SHE, IT (ON, ONA, ONO)
 
Souhrnný testík
 
 
 
Velmi těžký testík
 
 

TEST U8

Co mám umět?

 Názvy oblečení
 
Přvlastňování + názvy potravin
 
 
Přídavná jména - s užitím TOO short, big ................
 
 
 
------------------------------------------------------------------------------------------------
 

POSLECHOVÉ TESTY 

duben : 

1  
 
2  
 
 
 
 
Souhrnné opakování :